18 sept. 2010

Expresii amuzante din desenele animate ale copilariei..

Jessie Copii de la 402-unii munti sunt inalti,altii snt inalti si au zapada,altii snt si mai inalti

"Anderson, fa trei ture"

Andersooon!
Stiu, stiu, fa trei ture.
Ciiinci!
Cateee?
8

Louie: Cineva trebuie sa aduca bani in casa asta!
Taica-su: Si eu ce sunt? Cartof prajit?


Stupid dog..You make me look bad

dee dee:uuu what does thiiiiiiiiiiis button doooo?
dex: don't puuush it, don't puuush it!
dee dee: uuuuuppsss, iiiii`ve pussheeeed it;;)

"si fetitele power puff salveaza ziua"

WENDY : am orbiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttt!
FRATELE (nu mai stiu cum il chema): Wendy, proasto, s-a oprit curentul!!



-hey, esti piraaat?
-nu, sunt supa la plic

"Am sa te ple-ple-plezz-plezne...AM SA TE LOVESC!!


Andy: Am sa-i dau in judecata!
Louie: Pe cine? Pe cei de la pizzerie si restaurant?
Andy: Nu! Pe rudele din partea mamei, sunt alegice la orice.

Andy Anderson : Hai sa-ti spun o mica povestioara,baiete: 1942,Cornul Africii,Romel,vulpea desertului marsaluia pe acolo cu o armata de tancuri.Cine s-a dus sa-l intampine? Exact tatal tau! Inarmat cu briceag si o sticla incendiara. Ma urmaresti?
Louie : Nu!
Andy Anderson : Bine! Deci,am folostit lupa de la briceag ca sa aprind fitilul,dar afara erau 90 de grade Celsius si am inceput sa am halucinatii:un buncar de nemtii in stanga,in dreapta un avion japonez, iar Romel ii ingropa pe toti. Fitilul s-a aprins, un zid de flacari! Ce e de facut? O sa trec prin flacari ! Asta am sa fac ! Chiar prin flacariii !!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu